Tessan

Hejhejhej. Nu har jag fått presenter, eller pengar av alla kusiner och mammas väninnor, totalt: 2100 kr. Sen presentkort på Gina Tricot 450 kr. Najs.

Men jag tänkte berätta en sak..
Jag tänkte såhär, att jag ska sluta blogga här och skaffa en egen blogg. Ronja bloggar ju ändå typ aldrig, så varför heta just "tessochronjs" då :p? Så, jag skulle vara jätte tacksam för hjälp med ett namn. Gärna något med Tess, eller med vatten eller något. Men om jag kommer på något själv och ingen kommer på ngt bättre tar jag självklart det. Men nu så ska jag fortsätta med att kolla en massa bloggnamn. Ha det bra alla!

KRAM

Kommentarer
Postat av: Anonym

fotografentherese.blogg.se (a) nejrå, men typ...

vattenmango.blogg.se



men jag vet inte :c

2009-10-26 @ 13:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0