Tessan

Tjabba tjena allesammans! Jättetråkigt att jag inte har bloggat va? De tycker jag med.. Men jag har faktist inte hunnit. Har haft en massa roligt/tråkigt för mig. Kan väl berätta lite om veckan som varit:
Måndag: Var med Ellen och Felicia, ovanligtvis. Var jättekul, vi bakade havrebollar och körde Alfapet. Sen pluggade jag.
Tisdag: Jag.. Vad gjorde jag? Juste, jag var hemma i 10 min sen skulle jag till Konfan.
Onsdag: Fyllde år (a) och blev firad + pluggade
Torsdag: Gick hem efter skolan, slutade halv fyra, för första gången. Aldrig slutat så sent ;o

Planering för resten av veckan:
Fredag: Kanske vara med någon, gå på 40-års fest.
Lördag: Bli firad av släkt.
Söndag: Bli firad av vänner.

JIPPIIEE!!! PÅ MÅNDAG ÄR DET HÖSTLOV!;D
Ska förhoppningsvis ha min lilla fest då :)


Kommentarer
Postat av: Tessan

Haha, vad coolt, jag mobil kommenterar ! Hahahahahahahahaha xD<3 fattar egentligen inte det roliga, men ändå xD<3

2009-10-23 @ 07:22:13
URL: http://tessochronjs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0