Tessan

Heeeeeeeeeeeeeej...! Saknat mig? Nä. Nej, men igår så bloggade jag aldrig, för efter skolan var jag med Ronja och hade skitkul. Först så åt vi mellis, och så skulle hon gå på toa så jag ställde mig bakom dörren så när hon öppnade, dök jag upp bakom, och hon blev såklart SKITRÄDD: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!
Hahah, sen skulle jag gå på toa, så tänkte jag: Äh, hon kommer säker skrämma mig med.. xd Och så går jag, sen precis vid trappan så bara skiker hon och hoppar ner från trappan! Hahahahhahah.. Så jag och hon lägger oss på golvet och asgarvar.. Hhaahahah!
Men efter det så går vi till hennes rum så smsar hennes mamma henne och säger att vi kan väl gå och hämta Lattja? Och de gjorde vi. Så när vi kom hem så busade vi med henne, och sen gick vi ut med henne, och det regnade ju ute också. Men så gick vi till en stor "gräsplätt" och kastade en tennisboll, och när hon skulle ta den så gled hon på gräset för att de var så halt xD
Sen gick vi hem, och då skulle jag hem.
Så när jag kom hem åt jag middag och sen kollade på Idol.
Så hade vi lite fedagsmys, om de så är det sista jag gör! Det är dags för fredags mys! Hoppas inte föräldrarna stör! Ja, det är slut på veckan, det är dags för fredagsmyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyys. Och jag var så jäkla trött att jag somnade i fotöljen, och sen vid halv elva så somnade jag. Och vaknade vid halv elva. Yey, jag sov i 12 timmar! :D
Aja, men vid ett idag så tänkte jag dra till Linnea, och vara med henne, Mika och kanske Becca. Tror Ronja eller Sarina kanske också ska vara med. Hoppas vi kommer ha kul! Aja, men nu ska jag dra! Bye!

- Försökte ladda upp en bild, med det dampade sig.
JUSTE! JAG FYLLER ÅR OM 4 DAGAR! :D

Kommentarer
Postat av: Bella ♥

Ni är jätte duktiga på att designa :)

2009-10-17 @ 19:28:10
URL: http://lifewhitbella.blogg.se/
Postat av: Bella ♥

Tack :)

2009-10-17 @ 19:45:44
URL: http://lifewhitbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0