Tessan

Hej på er! Ledsen för att jag inte bloggade igår, men Ronja gjorde ju iaf det.
Aja, men igår redovisade jag svenskan, och idag engelskan. Imorgon blir det både spanska och matte. Woho! -.-
Japp. Men annars är väl allt bra. Höhö.
Tittar på Gossip girl, rätt bra serie, men inte min favorit. För det är ju självklart Grey's  Anatomy (GA) och Desperate Housewives (DH) skrev förkortningarna, om jag skulle skriva ett inlägg med: "Ska titta på DH nu, och imorgon är det GA!" så skulle ni fatta varför :p
Aja, men nu ska jag typ. Göra ingenting. Någon som vill göra ngt? :D
Well bye!

- Förresten, 37 besökare är inte rekordet, det är 40! Vi hade de för ett tag sen asså.. :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0