Tessan

Hej bloggen..! Idag har jag varit i skolish som vanligt.. och där så jobbade jag med matten mest. Fast det som gjordes mest var att titta på film, "Die Welle" var väl bra, men ibland fattade jag inte allt xd
Det var en verison av "nutida I Värld Kriget".
Men ja, efter skolan så drog jag och Ronjis hem till henne, och där tjockade vi oss lite, som vanligt x'd.
Sen gick vi ut med Lattja, faktist.
Juppski.
Men sen kom vi hem och chillade lite. Vid sex gick jag hem och åt, och typ..? Satt vid datan tills nu, fast jag gör de nu med. xd
Aja. Men imorgon är det studiedag. Tänkte gå upp lite skapligt, (haha) och äta, sen plugga, och efter ska jag antingen till IKEA med Ronja och kanske Sarina, eller ut med pappa och Fargo. Tror de blir Fargo faktist :)
Japp. Sen vet jag inte mer. Nu ska jag göra ngt. Haha.
 

Jag & Mika, fredags ;) Vad fin man var -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0