Tessan

Tjänare! Nu är jag och Becca hemma hos mig. Vi kollar på Family Guy the movie, :p
Ska väl berätta lite om igår.. Aja, men när alla hade kommit hit så satte vi på en film, "The Happening". Var bra, lite scary för att den var så verklig.
Sen hade vi typ halva kvar, så skulle vi äta middag hos Sarina, så vi gick dit ner.
När vi hade ätit klart den underbara lasangen så vart vi proppmätta! Men då gick vi till mig igen, och kollade klart på filmen. När den var slut så tog vi läsk och godis ner till Sarina. Där tryckte vi i oss godis, och försökte sätta på en film i en timme, men hennes DVD var typ paj? Aja, men vi satt och snackade istället, och en MASSA saker, som jag inte vill dra upp här.
Men sen vart alla trötta vid ett typ och ville sova. Men jag och Linnea och Mika var helt pigga och snackade lite. Sen, efter 10 min fick Ronja värsta skrattanfallet? Hon garvade nonstop i 5-10 min? Men sen slutade hon, och jag satte på mobilen och gick in på Facebook och msn. Nice, men alla sa att jag skulle lägg av, men då la jag mig under täcket. Sen vid två tror jag, så somnade jag.

Japp, men nu ska jag ladda upp en bild, och sen fortsätta kolla på filmen.

Becca, i fredags :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0