Tessan

HAHAHHA.. OMG, EXTREM FLUMDAG IDAG! Har aldrig någonsin skrattat så mkt.
De började med att jag Becca och Mika gick till rondellen och skulle "modella" på en stor sten. Vi hade kul, SKITKUL.
Jag kom knappt upp på stenen, så Becca skulle lyfta upp mig med ryggen, men jag trodde att hon tryckte utt huvet mellan benen på mig! Jag ba: Men vafan håller du på med?!
Hon ba: Vadå?
Sen sa hon att de va ryggen XD
Sen skulle jag "dyka upp" med huvet, så hångde jag med händerna, det var skitkallt, så jag ba: BECCA!!! HJÄLP JAG RAMLAR!! Så kom hon bakifrån och tryckte upp mina fötter xd
Så åkte hela min tröja upp, så jag vart skitkall om magen xd
Sen gick hon, och Mika och ställde sig brevid, för de kunde inte sluta garva.. Så jag höll på att ramla ner! XD
HAHAHHAHAHHHAHAHAAHAHAHHHAHAHAAHAHHAHAHHAHAHHAHHAHAHHHAAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHHAH..
Sen kom Nea som hade klippt sig till oss, så gick vi till henne. Bakade Brownies, medans de var i ugnen (40 min) gick vi ut till lekparken, där satt vi i snurran! Jag och mika satt där, och de andra snurrade oss. Jag mådde illa, oh var SKITSNURRIG! Hhahaha.. Sen satte vi oss igen och snurrade, då skullle jag gå av den, men då.. Så tar jag över ena benet, snubblar över med det andra och faller pladask på marken, Men huvet först! Hhahhahahhahahha.. jag tror fan att jag svimmade! XD Typ ngn sekund.J
Men så att vi där och asgarvade i typ 10 min, nonstop. Jag dog, jag svär!
Jag började fan gråta, hahaha. Gör aldrig de annars, men de var så extremt kul!

Ni ska få lite bilder, Linnea håller på att skicka de via msn, tar typ 20 år -.-
Men har fått några, så jag lägger in de nu, sen får ni resten sen :p

Mika, idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0